Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Kliknij tutaj jeśli chcesz wiedzieć jak zatrudnić firmę SEO.

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem wybrać rzetelną firmę SEO? Warto kierować się wskazówkami profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google radzi, jak wybrać dobrą firmę SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych opcji, jak między innymi Yahoo, Bing lub Yandex, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce zaistnieć w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to realne bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie wyjaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego główną konkurencję.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje również, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą pierwsze efekty przeważnie po paru miesiącach pracy.