Breloki i smycze z nadrukiem wykorzystasz nie tylko w promocji

Budowa wizerunku przedsiębiorstwa to trudne zadanie, opierające się na czynnościach obejmujących różnorodne dziedziny. Jedną z nich jest bez wątpienia dystrybucja gadżetów promocyjnych mających wywołać asocjacje z konkretną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej muszą być ponad wszystko użyteczne – w ten sposób klienci będą wykorzystywać je częściej i w wyniku tego będą bardziej zżyci z marką. Z tej przyczyny firmy decydujące się na tę metodę promocji zwykle stawiają na takie gadżety jak notesy, akcesoria do telefonów lub kubki. Znacznym powodzeniem mogą pochwalić się także breloki oraz smycze z własnym nadrukiem. Czy warto je zamówić? Jak można je wykorzystać?

Smycze z logo – gadżet nie tylko dla reklamy

Przyczyny popularności breloków i smyczy z nadrukiem nie trzeba długo szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów używanych w marketingu przesądzają w szczególności ich niewysoka cena produkcji, zbliżony do z reguły kilku złotych za jedną sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowych wydatków, można przygotować ich pokaźną ilość. Nie jest to bez znaczenia dla podmiotów, które szykują większe działania marketingowe, opierające się między innymi o wręczanie gadżetów ogromnej grupie osób, przykładowo odwiedzającym firmowy pawilon w czasie targów albo klientom sklepu. Smycze z nadrukiem są także nieraz zamawiane przez instytucje dla własnych pracowników – pozwalają wygodnie nosić przepustki służące do otwierania drzwi i plakietki z ID.

Breloki z logo mogą być funkcjonalnym gadżetem

A co z brelokami? Głównym powodem, dla którego marketingowcy często sięgają po breloki reklamowe jest ich ogromna niesamowite zróżnicowanie. Pośród nich są zarówno te używane jako ozdoba do kluczy, jak i produkty o wysokiej funkcjonalności, jak np. metry, latarki czy otwieracze do butelek.