Custom Publishing

Uzupełnij swoje wiadomości o custom publishing.

Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego typu publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale często agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • różnego rodzaju katalogi,
  • książki,

Custom publishing – jak wpływa na marketing przedsiębiorstwa?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości partnerów biznesowych,
  • zwiększanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]