Uzupełnij swoje wiadomości o custom publishing.
Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego typu publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale często agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- różnego rodzaju katalogi,
- książki,
Custom publishing – jak wpływa na marketing przedsiębiorstwa?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości partnerów biznesowych,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]