Koszulki reklamowe – dlaczego są świetną formą reklamy

Personalizowane koszulki to nie tylko kapitalna forma promocji przedsiębiorstwa, ale też oryginalny pomysł na podarek. Jak można zastosować personalizowane koszulki? Jakie technologie nadruku stosuje się współcześnie przy tworzeniu tego rodzaju t-shirtów?

Personalizowane koszulki i ich zastosowanie nie tylko w marketingu

T-shirty są powszechnie stosowane w marketingu – służą do promocji przedsiębiorstw, oferowanych produktów czy wydarzeń. Koszulka z oryginalnym napisem może być ofiarowywana uczestnikom targów pracy lub eventów kulturalnych. Logo firmy nadrukowane na t-shirt jest dobrze widoczne i łatwo przykuwa uwagę potencjalnych odbiorców. Koszulki z nadrukiem mogą także służyć integracji osób zatrudnionych razem w zespole, na przykład jako symbol wspólnej identyfikacji nakładany podczas szkoleń lub spotkań firmowych. Poza tym podkoszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można użyć w życiu prywatnym – to niestereotypowy pomysł na prezent, między innymi z okazji Dnia Ojca, uzyskania dyplomu czy dnia urodzin. Zabawa w gronie przyjaciół i rodziny zyska całkiem nowy wymiar, jeśli każdy obecny będzie nosić t-shirty z zabawnym napisem.

Metody nadruku na t-shirtach reklamowych – czy są trwałe?

Koszulki reklamowe powstają dzięki wykorzystaniu najlepszych technologii druku. Z reguły jest to sitodruk, innymi słowy metoda, w której każdy kolor obrazu jest odwzorowany oddzielnie na siatce, na przykład z włókien albo metalowej. Potem barwnik przeznaczony do tkanin jest przeciskany przez tę sztancę. Odtworzone w ten sposób grafiki czy też teksty wyróżniają się wyjątkową wytrzymałością – podkoszulki można prać wielokrotnie nie martwiąc się o zniszczenie nadruku. Sitodruk pozwala na zastosowanie w zasadzie dowolnej barwy oraz uzyskanie ciekawych efektów, m.in. gradientów, a ponadto jest wyjątkowo opłacalny przy znacznych nakładach. Do wytwarzania gadżetów reklamowych wykorzystuje się też transfer cyfrowy, tampodruk, termodruk oraz flock. Termotransfer przydaje się do niewielkich druków – także pojedynczego egzemplarza! Technologia ta polega na wgrzaniu w materiał folii flock albo flex. Także w tym przypadku uzyskuje się ogromną odporność.