Projekt gazety firmowej

Znajdź fachowców, którzy przygotują projekt gazety.

Korporacyjny biuletyn to bardzo dobra forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również rodzaj reklamy. Zastanówmy się więc, jakie treści można zamieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – korporacyjny biuletyn

Korporacyjny biuletyn może pełnić rozmaite role. Najważniejszą jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się wzrastającymi wynikami, wywiady z wyróżniającymi się pracownikami. Tego rodzaju biuletyny mają duże znaczenie dla funkcjonowania całej firmy, bowiem świetnie zagrzewają do pracy personel. Dzięki temu członkowie załogi mocniej angażują się w funkcjonowanie korporacji, czują więź z zespołem, a ich rutynowe obowiązki zapewniają im więcej satysfakcji. Statystyki dowodzą, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy czują odpowiedzialność za wytwarzane artykuły, podnosi się też poziom pozytywnej rywalizacji. Dużym atutem jest także redukowanie szumów komunikacyjnych między jednostkami, które bywają częstym powodem sporów w wielu firmach. Gazeta firmowa zapewnia także pełną transparentność strategii firmy.

Projekt gazety – promuj działania korporacji

Oczywiście gazeta korporacyjna to również świetna metoda komunikacji zewnętrznej. Magazyn może dotrzeć do adresatów takich jak: usługobiorcy, media, partnerzy firmy, uczniowie. Firmowy biuletyn w ten sposób promuje działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi zyski, a także wspiera działania PR. Planując stworzenie korporacyjnego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zwerbować zespół redakcyjny i zaprojektować kwestie związane z wydawaniem broszury. Najlepiej posiłkować się usługami profesjonalistów (tj. grafików projektowych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zajmą się drukiem. Dzięki temu gazeta firmowa na pewno wypełni swoją misję.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]